۲۳۹۵۲۱
۲۹۱
۲۹۱

فواید گوجه سبز در دوران بارداری/ جنین زیبا و جذاب

یکی از میوه‌ های خوشمزه و پرطرفدار در فصل بهار، گوجه سبز یا آلوچه است. برخی خانم‌های باردار که هوس خوراکی‌های ترش و ملس می کنند، می توانند به اندازه کافی و با دستور و تشخیص پزشک از این میوه های خوشمزه استفاده کنند. 

فواید گوجه سبز در دوران بارداری/ جنین زیبا و جذاب

فواید گوجه سبز در دوران بارداری/ جنین زیبا و جذاب

یکی از میوه‌ های خوشمزه و پرطرفدار در فصل بهار، گوجه سبز یا آلوچه است. برخی خانم‌های باردار که هوس خوراکی‌های ترش و ملس می کنند، می توانند به اندازه کافی و با دستور و تشخیص پزشک از این میوه های خوشمزه استفاده کنند. گوجه سبز یا آلوچه سرشار از ویتامین A، ویتامین E، منیزیم، مودد معدنی و فسفر است که برای مادر و جنین به طور معمول اگر به اندازه مصرف شود مشکلی ندارد. همانطور که هر خوراکی فواید خاص خود را دارد، مضرات هم دارد. با این حال می‌توان از آن در دوران حاملگی استفاده کرد. 

فواید گوجه سبز در دوران بارداری/ جنین زیبا و جذاب

۱. تعیین جنسیت با گوجه سبز

این یک باور قدیمی است که خوردن خوراکی‌های ترش و ملس در دوران بارداری خبر از فرزند پسر می دهد. با این که این تثورات نه تایید و نه رد می شوند، اما می تواند درست باشد. از آن جایی که این خوراکی خوشمزه میزان PH بدن مادر را تغییر می دهد، می تواند در تعیین جنسیت پسر موثر واقع شود. همچنین‌ گوجه سبز های شیرین باعث می شود احتمال دخترزا شدن کم کم بیشتر شود. 

فواید گوجه سبز در دوران بارداری/ جنین زیبا و جذاب

۲. زیبایی و چهره شاداب جنین با گوجه سبز

از آن جایی که بخش زیادی از جذابیت و زیبایی جنین به ژنتیک پدر و مادر بستگی دارد، با این حال خوردن مواد غذایی نیز در درصد زیبایی جنین تاثیر دارد. گوجه سبز به دلیل داشتن ویتامین A و ویتامین C، می تواند پوست صورت جنین را شفاف کرده و ویتامین های لازم را به صورت و پوست برساند. 

فواید گوجه سبز در دوران بارداری/ جنین زیبا و جذاب

۳. درمان نفخ شکم و تقویت سیستم ایمنی بدن

درمان نفخ شکم با گوجه سبز امکان پذیر است. مادر می تواند از گوجه سبز هم به صورت خام و هم به صورت پخته شده در غذا استفاده کند. از آن جایی که این خوراکی ویتامین C دارد، می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن مادر و جنین نیز شود. رادیکال های آزاد و ویروس هایی مانند سرماخوردگی نیز می توانند توسط گوجه سبز حذف شده و دور شوند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.