۲۳۹۴۵۷
۲۷۸۰
۲۷۸۰

رفع بوی سیر از دهان با ترفندهای جادویی

یکی از کاربردهایی که هرکس باید در زندگی بلد باشد، رفع بوی بد سیر از دهان است. ممکن است شب شما یک غذی سیر دار بخورید و فردا بخواهید در یک قرار کاری یا قرارهای رسمی و مجلسی حاضر شود.

 

رفع بوی سیر از دهان با ترفندهای جادویی

رفع بوی سیر از دهان با ترفندهای جادویی

یکی از کاربردهایی که هرکس باید در زندگی بلد باشد، رفع بوی بد سیر از دهان است. ممکن است شب شما یک غذی سیر دار بخورید و فردا بخواهید در یک قرار کاری یا قرارهای رسمی و مجلسی حاضر شود. در این حالت ممکن از رفتن بر سر قرار خودداری کنید یا ماسک بزنید. حتی برخی افراد بدون این که بدانند بوی سیر دهان آن ها چگونه دیگران را اذیت می کند در جمع حاضر می شوند. درست است که مزه و طعم سیر بسیار لذیذ و لذت بخش بوده اما بوی بد آن، درسر ساز است. از طرفی هم بیشتر افراد به دلیل این که سیر بوی بدی می دهد، سعی می کنند از خوردن آن دوری کنند. در ادامه ما می خواهیم چند تکنیک جادویی برای رفع سریع بوی سیر از دهان به شما پیشنهاد بدهیم. 

رفع بوی سیر از دهان با ترفندهای جادویی

۱. نوشیدن شیر پرچرب

نوشید شیر پرچرب می تواند بعد از خوردن غذای سیردار، بوی آن را رفع کند. سولفور موجود در سیر که باعث بوی بدی می شود، توسط ترکیبات شیر پرچرب هضم شده و از بین می رود. پس بعد از ده الی پانزده دقیقه بعد از غذا، بهتر است نوشیدن شیر را امتحان کنید. 

رفع بوی سیر از دهان با ترفندهای جادویی

۲. جویدن هل و میخک

اگر بیرئون از خانه هستید و سیر خورده اید و یک داروی سریع برای رفع بوی بد سیر از دها خود می خواهید، وقت آن است که از جیب خود میخک و هل درآورید. میخک به دلیل داشتن خوص ضدمیکروبی برای سلامیت دهان و دندان نیز مفید است. اگر بتوانید هل را با میخک در دهان گذاشته و به مدت ده دقیقه آن را بجوید، بوی سیر خیلی کم شده یا حتی از بین می رود. 

رفع بوی سیر از دهان با ترفندهای جادویی

۳. جویدن و قرقره کردن دانه قهوه

دانه های قهوه برای رفع بوی بد سیر بسیار مفید هستند. از طرفی قرقره کردن آن، بوی بد سیر را از دهان شما از بین می برد. بعد از آن دیگر احساس بوی سیر نخواهید کرد. کمی دانه قهوه را بجوشش و قورت دهید. اگر پودر قهوه دارید نصف فنجان آب را با مقداری از آن مخلوط کرده و قرقره کنید و در دهان خود نگه دارید. بعد از آن دیگر حس بوی بد در دهان خود نخواهید داشت. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.