۲۳۸۶۹۲
۳۶
۳۶

فال روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

با نزدیک شده به سال نو، همه در تکاپوی آن هستند که بدانند این روزهای آخر سال چگونه می‌گذرد و چگونه می‌خواهند خود را برای این روزهای پایانی که مثل رعد و برق می‌گذرد، آماده کنند. به همین منظور یک فال روزانه‌ای برای متولدین هر سال در نظر گرفته‌ایم تا شما را با وقایعی که در انتظارتان است، آشنا کنیم.

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

فال روزانه جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

با نزدیک شده به سال نو، همه در تکاپوی آن هستند که بدانند این روزهای آخر سال چگونه می‌گذرد و چگونه می‌خواهند خود را برای این روزهای پایانی که مثل رعد و برق می‌گذرد، آماده کنند. به همین منظور یک فال روزانه‌ای برای متولدین هر سال در نظر گرفته‌ایم تا شما را با وقایعی که در انتظارتان است، آشنا کنیم. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین فروردین

شاید تلاش زیادی برای از بین بردن غم و غصه کرده باشید. اما همه کارهای سخت و دشوار به یک باره تمام نمی‌شود. این ناراحتی هنوز در شما وجود دارد. عیبی ندارد غصه هم بخشی از زندگی است. اما تلاش کنید که با غم‌های گذشته، زندگی خود را سخت و نامیزان نکنید. قرار نیست همیشه همه چیز طبق میل شما پیش رود. اگر هنوز هم با ناراحتی زندگی خود را به سر می‌برید، وقت آن رسیده است که بدانید قرار نیست تمام مشکلات گذشته را به بار بکشید. فقط باید از آن‌ها درس گرفته و زندگی حال و آینده خود را بهتر کنید. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز وقت آن رسیده که لباس‌های خود را بتکانید و خود را برای یک دورهمی آماده کنید. مدتی است از دوستان و آشنایان خود بیخبر هستید. تا کی می‌خواهید گوشه عزلت بگزینید و به خود بگویید که اهل مراوده نیستید! ارتباط گرفتن با دیگران کمک می‌کند تا بتوانید دید جدیدی در زندگی داشته باشید و زمینه‌های پیشرفت خود را فراهم سازید. یک مهمانی در پیش دارید که برای شما خیر افتاده است. بهتر است در این دورهمی شرکت کرده و نهایت لذت را ببرید. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین خرداد

خرداد ماهی‌ها فال شما نشان می‌دهد که بخت و اقبال جدید در راه است. اگر عاشق شده‌اید یا نسبت به کسی احساسی دارید، آن را مهم بدانید. در فال شما آمده است که این فرد جدید می‌تواند تا مدت‌ها در کنار شما بماند. در واقع نوعی تصمیم جدی بین شما دو نفر ایجاد می‌شود. البته خیلی دست پاچه نشوید و سریع اقدام نکنید. اما بدانید در مسائل عاطفی برای شما شانس و خوش اقبالی افتاده است. می‌توانید برای شروع و نحوه اداره این مدل روابط با دیگران مشورت کنید. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین تیر

روزها به سرعت از پی هم دارد می‌گذرد و هنوز اتفاق‌های مورد نظرتان، نیفتاده است. بهتر است از یک گوشه نشستن فاصله بگیرید و شروع کنید. شاید اول راه باشد و همه چیز خوب پیش نرود، اما با تلاش می‌توانید هر چیز را که می‌خواهید محقق سازید. قرار نیست بدون حرکت شما اتفاقی بیفتد و کارها خود به خود درست شوند. اگر به سمت هر چیزی که حرکت می‌کنید، درست و حلال باشد؛ حتما با یاری خداوند به آن خواهید رسید. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

 

  • فال روزانه متولدین مرداد

درست است که سلطنت و مدیریت برای ماه شما خوش یمن بوده و آمد دارد؛ اما چرا باید در روابط عاطفی به دنبال قدرت باشید. مدتی است که رابطه عاطفی بین شما و شریک عاطفیتان شکرآب شده است. کمی لجبازی و سخت گیری شما این رابطه را سخت و طاقت فرسا کرده است. او نمی‌داند که چگونه رفتار کند تا همه چیز خوب پیش برود و شما نسبت به او موضع می‌گیرید. بهتر است کوتاه بیاید و قدر این لحظات با هم بودن را بدانید و لذت ببرید. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین شهریور

کمالگرا بودن شما باعث شده که بعد از انجام هرکاری عصبانی شوید و یک حس ناخوشایند در خود تجربه کنید. این احساس شما را جلو نمی‌اندازد که هیچ، باعث پسرفت شما نیز خواهد شد. درست است که هر کاری را باید اصولی و درست جلو ببرید اما به چه قیمتی؟ این که بتوانید کارهای خود را درست انجام بدهید و وسواس نگیرید مهم‌تر است. اگر اول راه هستید این کار را رها کنید چرا که در بلندمدت باعث صدمات بیشتری خواهد شد. همچنین می‌تواند زندگی شما را سخت‌تر و طاقت فرساتر کند. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین  مهر

در ماه جدید منتظر تغییرات موثری باشید. تغییرات شاید کوچک و کم بوده ولی می‌تواند در طولانی مدت اثرات مثبت خودش را بگذارد. نیازی نیست حتما راه هزار روزه را یک شبه بروید. از همین تاثیرات کوچک و کوتاه استفاده کنید و خود را به جایگاه‌های بلند برسانید. برای ماه جدید آماده شوید و بدانید این اولین بار نیست که قرار است در کار خود موفق شوید. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین  آبان

چیزی نمانده که کم کم به خواسته‌های خود نزدیک شوید. البته فراموش نکنید که با دیگران یک رباطه سالم و به دور از دشمنی داشته باشید. نباید برای همه چیز عصبانی شوید و خشم خود را بر سر دیگران خالی کنید. کمی با دیگران راه بیایید و بدانید که همه ما با هم تفاوت داریم و نظرات مختلفی خواهیم داشت. پس با این مدل رفتار نه بر خود سخت بگیرید و نه بر دیگران.

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین  آذر 

آذر ماهی‌ها نباید در این روز بر خودتان سخت بگیرید. نیازی نیست که همیشه همه کارها را تمام و درست کنید. گاهی اوقات لازم است به خود استراحت دهید و بدانید باقی مشکلات، کم کم با صبوری و تلاش حل خواهد شد. کارها را دسته بندی کنید و مهم‌ترنی‌ها را در اولیت قرار دهید. کارهایی که نیاز به انجام دادن ندارند یا نتیجه آن‌ها تفاوتی ایجاد نمی‌کند را حذف کنید.  

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین دی

دی ماهیا باید بار یا کمر همت را ببندید. این که دست به دست کنید کارها بدتر می‌شود. کم کم به انتهای سال نزدیک می‌شویم و ممکن است اضافه کارهای خود را باز هم به سال جدید ببرید. تلاش کنید و بدانید همه آنچه که می‌خواهید باید در این ور سال درست شود. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین بهمن

اوضاع خوب و آرام پیش می‌رود. پس از نگرانی‌های خود بکاهید و ببدانید که دست خدا همراه شماست. حتما به خاطر کارهای خوبی که انجام داده‌اید، خداوند به شما پاداش خواهد داد. 

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1402

  • فال روزانه متولدین اسفند

فال روزانه متولدین اسفند نشان می‌دهد که خبرهای جدید در راه خواهد بود. این که خود راب رای روزهای خوب و به یاد ماندنی آماده کنید، بهترین کار خواهد بود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.