۲۳۸۳۷۲
۵۷۲
۵۷۲

اصول ست کردن رنگ رژلب با رنگ لباس!

رنگ رژلب تاثیر زیادی روی چهره و استایلمان دارد. انتخاب رژلب مناسب با لباسی که میخواهیم استفاده کنیم، استایل و ظاهر ما را چند برابر جذاب تر نشان می دهد.

اصول ست کردن رنگ رژلب با رنگ لباس!رژلب قرمز:

اصولا رژلب قرمز با لباس هایی با رنگ های خاص استفاده می شود. اولین رنگی که می توانید رژلب قرمز را با آن ست کنید، لباس قرمز است. که یک ظاهر عالی و شیک به شما می بخشد. استفاده از رژلب قرمز با لباس های متالیک می تواند یک انتخاب منحصر به فرد باشد. رنگ های سفید و مشکی می توانند در تضاد با قرمز به خوبی دیده بشوند و یک ظاهر شیک و مدرن ایجاد کنند.اصول ست کردن رنگ رژلب با رنگ لباس!

رنگ های خنثی و نود:

این رنگ ها معمولا با لباس هایی استفاده می شوند که همرنگ پوست باشند یا کاملا مخالف رنگ پوست باشند مانند مشکی و سفید. با ترکیب رژلب های نود و خنثی با لباس مشکی یا سفید می توانید در اوج سادگی، اصالت و جذابیت را نشان دهید.اصول ست کردن رنگ رژلب با رنگ لباس!

رژلب صورتی:

بهتر است این رنگ رژلب را با لباس هایی در تناژ های همرنگ خود استفاده کنید. رنگ های صورتی، سرخابی، بنفش و آبی و کاربنی انتخاب های خوبی هستند و استایل بهاری و پر نشاط و فانتزی ایجاد می کنند که بسیار دلبرانه است.اصول ست کردن رنگ رژلب با رنگ لباس!

رژلب تیره:

رژلب های تیره معمولا با لباس های هم رنگ خودشان قابلیت ست کردن بیشتری دارند. اما اینکه ترکیب این رنگ رژلب با لباس های کرم و مشکی و سفید چقد زیباست را نمی توان نادیده گرفت. اگر می خواهید یک استایل کلاسیک و بی نهایت جذاب داشته باشید، این انتخاب برای شماست.اصول ست کردن رنگ رژلب با رنگ لباس!

سخن آخر

رنگ رژلب تاثیر بسزایی در استایل ما دارد. پس نمی توان آن را نادیده گرفت. برای اینکه زیبا به نظر برسید و بدرخشید، بهتر است مواردی که در بالا گفته شده است را رعایت کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.