۲۳۹۴۱۵
۱۶۹
۱۶۹

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی چیست؟

داشتن یک اتاق خواب جذاب، می‌تواند نقطه شروع خوبی برای یک رابطه زناشویی باکیفیت باشد. روی این مقاله کلیک کنید تا به طور کامل با تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی آشنا شوید.

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی چیست؟

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی شاید از نظر بسیاری از افراد چندان زیاد به نظر نرسد، اما این یک دیدگاه اشتباه است. در واقع، یک اتاق خواب جذاب و رمانتیک می‌تواند لذت رابطه زناشویی را برای زوجین چند برابر کند و زندگی جنسی آن‌ها را بهبود بخشد. در نتیجه، شما و همسرتان باید ویژگی های اتاق خواب برای داشتن رابطه جنسی بهتر را بشناسید و بهترین ایده‌ها را پیاده کنید.


بیشتر بخوانید: راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب


در این مقاله می‌خوانید:

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی

پزشکان عقیده دارند که چند تغییر کوچک در فضای اتاق خواب می‌تواند به افزایش صمیمیت زوجین در تختخواب کمک کند. کاهش میل جنسی یک مشکل رایج است که حدود 20درصد از مردان و درصد بیشتری از زنان را در مقطعی از زندگی تحت تأثیر قرار می‌دهد. این نوع کاهش اغلب می‌تواند ریشه در بیماری قلبی، دیابت یا عوارض جانبی برخی از داروها داشته باشد. با این حال، همیشه مسئله در این حد جدی نیست و گاهی اوقات می‌تواند با راه‌ حل‌های ساده‌ای مانند رمانتیک کردن فضای اتاق خواب برطرف شود. به همین دلیل، تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی را نباید به هیچ عنوان نادیده گرفت.

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی چیست؟


بیشتر بخوانید: نقش مهم کلمات در هنگام رابطه جنسی!/ یک رابطه با کیفیت رو تجربه کن!


راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب

راه‌هایی که می‌توانید به کمک آن‌ها اتاق خواب خود را به فضایی رمانتیک تبدیل کرده و رابطه جنسی خود را بهبود بخشید، عبارتند از:

چند شمع در جاهای مختلف اتاق روشن کنید

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای رمانتیک کردن اتاق خواب این است که چند شمع معطر بخرید و آن‌ها را در جاهای مختلف اتاق قرار دهید. سپس، هر موقع که می‌خواهید رابطه زناشویی داشته باشید، آن‌ها را روشن کنید تا به تاثیرات‌شان پی ببرید.
نور ملایم و عطر جذاب شمع‌ها، نوعی اثر اغوا کنندگی به اتاق شما اضافه می‌کنند که باعث می‌شود شما و همسرتان احساس کنید در فضایی دنج و رمانتیک قرار دارید. در نهایت، این حس و حال عاشقانه و شاعرانه می‌تواند میل شما و همسرتان برای رابطه جنسی را افزایش دهد و حتی کیفیت رابطه را نیز بهبود بخشد.    


بیشتر بخوانید: علت ارضا نشدن زنان، این راه ها را امتحان کنید!


از گل‌های رز رمانتیک کمک بگیرید

استفاده از گل رز نیز می‌تواند یکی دیگر از آسان‌ترین راه های افزودن جذابیت جنسی به اتاق خواب باشد که حتماً باید آن را امتحان کنید. همه ما می‌دانیم که گل رز، یکی از محبوب‌ترین و رمانتیک‌ترین گل‌های دنیا است. این گل می‌تواند تقریباً همه افراد را سریعاً به یاد عشق و عاشقی بیندازد و به همین دلیل، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.
پس تعدادی گل رز بخرید و آن‌ها در یک گلدان شیک در اتاق خواب خود قرار دهید. حتی می‌تواند مانند فیلم‌های عاشقانه گلبرگ‌های رز قرمز را روی زمین و تخت خود بپاشید و با آن‌ها قلب بسازید. مهم این است که از خلاقیت به خرج دادن نترسید و با همسر خود راحت باشید.

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی چیست؟


بیشتر بخوانید: چیدمان دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک


ملحفه‌های ابریشمی یا ساتن بخرید

ملحفه‌های کسل ‌کننده و بی کیفیت می‌توانند کیفیت رابطه جنسی شما را کاهش دهند. پس یکی دیگر از اولین کارهایی که باید انجام دهید، تعویض ملحفه‌های بی‌کیفیت با ملحفه‌های ابریشمی یا ساتن است. این ملحفه‌ها نه تنها جذاب‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسند، بلکه بسیار نرم و راحت هستند و می‌توانند برای شما و همسرتان یک تجربه خوب بسازند.  


بیشتر بخوانید: اصول رابطه جنسی موفق که باید بدانید


چندین بالش نرم اضافه کنید

یکی دیگر از ویژگی های اتاق خواب برای داشتن رابطه جنسی بهتر، استفاده از بالش‌های نرم کوچک و بزرگ است. البته این مورد ممکن است کمی برای شما عجیب به نظر برسد، اما داشتن چندین بالش نرم و پنبه‌ای می‌تواند راحتی و زیبایی تختخواب شما را تا چندین برابر افزایش دهد و در نهایت، آن را به جایی دنج‌ و رمانتیک تبدیل کند. اگر باور ندارید، فقط کافی است که امتحان کنید و ببینید چه نتیجه‌ای می‌گیرید.  

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی چیست؟


بیشتر بخوانید: بهترین رنگ دکوراسیون اتاق خواب، ۱۰ ترکیب رنگ بی‌نظیر


تابلوهای نقاشی جذاب به دیوار آویزان کنید

هیچ چیز جذابی در مورد دیوارهای خالی و بی روح اتاق خواب وجود ندارد. بنابراین، با تزئین کردن دیوارهای اتاق خود، از آن لذت ببرید و خلاق باشید. برای این کار با کمک همسر خود، چندین اثر هنری جذاب و اغوا کننده بیابید و آن‌ها را به شکل مدنظر خود روی دیوارهای اتاق‌تان آویزان کنید. توصیه ما این است که بیشتر سراغ آثار هنری با سایه‌های قرمز باشید تا بتوانید آن حس و حال رمانتیکی را که در نظرتان هست، به درستی منتقل کنید.


بیشتر بخوانید: توصیه هایی برای داشتن یک رابطه جنسی خوب


تختخواب را تمیز و خوش عطر نگه دارید

یک اتاق خواب برای داشتن رابطه جنسی بهتر زمانی کامل است که تمیز و مرتب باشد. در واقع، هر چقدر هم که سلیقه به خرج دهید و با اکسسوری‌های گران یا منحصر به فرد اتاق خود را دکوراسیون کنید، تا زمانی که کثیف و به هم ریخته باشد، هیچ تاثیری ندارد و تمام زحمات شما هدر می‌رود.
به همین دلیل، همزمان با عمل کردن به سایر توصیه‌های این لیست، تمیز نگه داشتن اتاق خود را فراموش نکنید و حتی چه بهتر که آن را در اولویت قرار دهید. برای این کار توصیه می‌کنیم که به عنوان مثال، ملحفه‌های تختخواب‌تان را به طور منظم بشویید و فضای اتاق را با عطرهای ملایم و جذاب، رمانتیک نگه دارید.

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی چیست؟


بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره رابطه جنسی در میانسالی بدانید


از رنگ‌های گرم در دکوراسیون استفاده کنید

با این‌که رنگ‌های سرد برای داشتن خواب راحت بهتر هستند، اما رنگ‌های تند و محرک می‌توانند اغوا کننده باشند و از این نظر، به آماده کردن اتاق خواب برای رابطه جنسی کمک کنند. توصیه ما این است که یک رنگ میانی را انتخاب کنید تا بتوانید هر دوی این مزیت‌ها را با هم داشته باشید. بنابراین، از رنگ‌های آبی پررنگ یا قرمز خیلی تند پرهیز کنید و در عوض، به سراغ رنگ‌های قهوه‌ای، برنزه و صورتی بروید.


بیشتر بخوانید: رابطه جنسی کم چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟


نورپردازی رمانتیک را فراموش نکنید

اتاق خواب شما باید به تناسب استفاده‌ای که از آن می‌کنید چراغ و لامپ کافی داشته باشد. با این حال، بد نیست که یک لامپ تزئینی یا چراغ خواب نیز بخرید تا بتوانید به خصوص در هنگام شب، فضای اتاق‌تان را رمانتیک کنید. به عبارت بهتر، یک نور غیرمستقیم یا کم قوت می‌تواند تا حد زیادی به فضای اتاق شما‌ حس و حال عاشقانه اضافه کند و برای شما و همسرتان جذاب باشد.  

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی چیست؟


بیشتر بخوانید: دمنوش های خانگی برای افزایش قوای جنسی در مردان و زنان


کلام آخر

تاثیر اتاق خواب در کیفیت رابطه جنسی مسئله‌ای است که باید آن را جدی بگیرید و با چند راهکار ساده با نتایج آن آشنا شوید. در واقع، توصیه می‌کنیم که اتاق خواب خود را تمیز و مرتب نگه دارید و در دکوراسیون اتاق‌تان از رنگ‌های گرم و جذاب استفاده کنید. علاوه بر این، ملحه‌های ابریشمی و ساتن بخرید و با استفاده از گل‌های رز و شمع‌های کوچک و بزرگ، اتاق خود را رمانتیک سازی کنید.

به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: housedigest

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.