۲۳۸۸۲۰
۱۰۹
۱۰۹

عکس سلنا گومز و نامزد پرحاشیه اش / خوش گذرانی زوج عاشق در حال آشپزی

عکس عاشقانه سلنا و نامزد جدیدش را ببینید

عکس سلنا گومز و نامزد پرحاشیه اش / خوش گذرانی زوج عاشق در حال آشپزی

سلنا گومز که این روزها رابطه عاشقانه اش باعث حواشی زیادی شده است عکسی به همراه نامزدش بنی بلانکو در حال آشپزی کردن منتشر کرد.

عکس عاشقانه سلنا گومز و نامزد جدیدش

عکس سلنا گومز و نامزد پرحاشیه اش / خوش گذرانی زوج عاشق در حال آشپزی

رابطه جنجالی سلنا گومز و بنی بلانکو

به گزارش یک منبع نزدیک به این خانواده: سلنا مدت‌هاست که نسبت به کسی که با او قرار می‌گذاشت اینقدر خوشحال نبود. سلنا و بنی واقعاً عاشق هستند. اگرچه سلنا اکثر روابط عاشقانه خود را مخفی نگه داشته است اما نمی‌توانست صبر کند تا فاش کند که آن‌ها با هم هستند. خانواده سلنا کاملاً این رابطه را تایید می‌کنند و از دیدن عشق عمیق او نسبت به بنی بسیار خوشحال و هیجان زده هستند. گومز و بلانکو بر روی آهنگ‌هایی مانند همان عشق قدیمی، با مهربانی آن‌ها را بکش و آهنگ جدیدش به نام به زودی مجرد که در ماه آگوست منتشر شد، همکاری کرد. آن‌ها از سال ۲۰۱۵ یکدیگر را می‌شناسند.

ماجرای سلنا گومز و جاستین بیبر

سلنا گومز به مدت ۷ سال رابطه ای پر قهر و آشتی با جاستین بیبر داشت که مشهور رابطه عاشقانه ی او محسوب می شود.

ین بار در اواخر سال ۲۰۱۰ بود که شایعه رابطه عاشقانه ی آن ها مطرح شد و بعداً پس از انتشار عکسی عاشقانه از گومز و بیبر در اوایل سال ۲۰۱۱ در یک کشتی تفریحی، رابطه عاشقانه ی آن ها تأیید شد.گومز و بیبر اولین بار در نوامبر ۲۰۱۲ از یکدیگر جدا شدند، سپس در آوریل ۲۰۱۳ رابطه شان را از سر گرفتند و دوباره در دسامبر ۲۰۱۳ تصمیم به جدایی گرفتند. آن ها چند بار دیگر با یکدیگر قهر و آشتی کردند تا اینکه در سپتامبر ۲۰۱۵ بیبر تأیید کرد که او و گومز به رابطه ی خود پایان داده اند.

آن ها طی سال های بعدی با افراد دیگری با یکدیگر وارد رابطه شدند تا اینکه یک بار دیگر و برای آخرین بار، در اکتبر ۲۰۱۷ رابطه عاشقانه شان را دوباره از سر گرفتند. با این حال، گومز و بیبر بار دیگر در مارس ۲۰۱۸ از یکدیگر جدا شدند و پس از آن، بیبر در سپتامبر همان سال با هیلی بالدوین ازدواج کرد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.