۲۳۹۷۵۵
۳۸۰۶۱
۳۸۰۶۱

۸ وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

از زمانی که پدر و مادر متوجه وجود جنین می شوند تا زمانی که به دنیا بیاید، به فکر خرید وسایل مهم و ضروری برای نوزاد خود هستند. با این حال والدین همیشه استرس دارند که وسایل مورد نیاز نوزاد خود را از کجا تهیه کنند که مطمئن باشد و کارآیی بالایی هم داشته باشد.

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۸ وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

از زمانی که پدر و مادر متوجه وجود جنین می شوند تا زمانی که به دنیا بیاید، به فکر خرید وسایل مهم و ضروری برای نوزاد خود هستند. اما این حس شیرین استرس های زیادی را برای والدین به همراه دارد، به همین دلیل ممکن است والدین برخی از لوازم را فراموش کنند.
در نظر داشته باشید که رعایت نکات مهم در خرید سیسمونی نوزاد با توجه به جنسیت کودکتان بسیار مهم و ضروری می باشد.
تهیه یک لیست کامل از سیسمونی نوزاد شما را در طول مدت رشد کودکتان از خرید های ناگهانی بی نیاز می کند.
در ادامه ما به معرفی ۸ مورد از بهترین ضروری ترین وسایلی که برای هر نوزادی لازم است، اشاره کرده ایم. اگر زمان کافی برای بازدید از وسایل و خرید ندارید و نگران هزینه هستید، فروشگاه امیر سیسمونی، بهترین وسایل را با مناسب ترین قیمت ها برای خرید سیسمونی نوزاد ارائه می دهد. 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۱. شیشه شیر برای نوزاد

اولین و مهم ترین وسیله ای که برای خرید سیسمونی نوزاد واجب است، شیشه شیر است. نوزاد شما حتما به یک شیشه شیر احتیاج پیدا می کند. در حال حاضر انواع مختلف از شیشه شیرها در بازار وجود دارند که حاصل تولید برندهای گوناگون بوده و جنس و کیفیت مختلفی دارند. بهتر است شیشه شیری تهیه کنید که با نوشیدن مکیدن کودک، باد وارد دستگاه گوارش او نشده و نفخ نکند. به اصطلاح بهترین شیشه شیر را شیشه شیر ضد نفخ نوزاد می گوشند. چون اکثر نوزادان تازه متولد از نفخ و کولیک شدیدی رنج می برند، پس با استفاده از یک شیشه شیر استاندارد می توانید این مشکل را برطرف نمائید. این مدل شیشه شیرهای استاندارد با کیفیت مناسب در فروشگاه امیر سیسمونی یافت می شود. 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

فروشگاه امیر سیسمونی 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

https://www.amir-sismony.com

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

amirsismony.toy

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۰۹۱۲۵۳۱۴۷۹۳

۰۲۳-۳۳۳۴۱۰۳-۹

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

آدرس: سمنان میدان ارگ خیابان شهید فیاض بخش خیابان آیت الله طالقانی پلاک: ۲۸.۰

۲. فلاسک آبجوش نوزاد

بیشتر والدینی که نوزاد تازه متولد و یا کودک خردسال دارند، از اهمیت ویژه ای که یک فلاسک آبجوش دارد با خبرند. در کنار شیشه شیر اگر یک فلاسک کاربردی وجود نداشته باشد، عملا استفاده از آن خیلی سخت بود. در صورت داشتن قمقمه آب کودک یا فلاسک آبجوش و همچنین همراه داشتن دیگر مایعات مورد نیاز کودکان می توانید تشنگی کودک دلبندتان را به سرعت بر طرف کنید.

همچنین مادرانی که فرزند شیرخوار دارند می توانند در کنار شیشه شیر با به همراه داشتن یک فلاسک آبجوش به سرعت شیرخشک و حتی سرلاک کودکشان را تهیه کنند. البته جنس فلاسک  در انتخاب و خرید خیلی تاثیر دارد. فلاسکی که گرما را نگه دارد و مانع از ریختن آب جوش بعد از بستن فلاسک شود، مهم است. 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۳. لباس نوزاد

یکی دیگر از دغدغه های خانواده برای نوزاد، پیدا کردن لباس مناسب است. نیازی نیست وقتی برای خرید سیسمونی می روید، فقط وسایل بخرید و لباس نوزاد را از فروشگاه های پوشاک تهیه کنید. مجموعه امیر سیسمونی تمام وسایل مور نیاز نوزاد را در خود جای داده است. همانطور که می دانید نوزاد در روزهای نخستین بعد از تولد خود، توان حرکتی زیادی ندارد پس باید لباس انتخاب شما ویژگی های مختلفی را داشته باشد.
از آنجایی که نوزاد تازه متولد بدن حساسی دارد و بند ناف او نیز کاملا تازه است، باید لباس را انتخاب کنید که استفاده از آن زیاد سخت نباشد.
لباس راحتی و بیرونی نوزاد شما باید کاملا بافت نرم و کاملا پنبه ای داشته باشد تا در طول مدت استفاده پوست حساس نوزاد شما را اذیت نکند.
دکمه های لباس نیز باید به آسانی باز و بسته شوند تا زمان زیادی را از شما نگیرد و کارشما را آسان تر کند.
برای لباس های بیرونی نیز می بایست متناسب با فصول متفاوت و سن نوزاد خود یک نمونه را انتخاب کنید.
لباس های بیرونی مانند رامپر، پیراهن و شورت، بیلر، تیشرت و شلوارک و مورادی از این قبیل را باید حتما با توجه به سن نوزاد انتخاب کنید.
شما می توانید لباس بیرونی نوزادتان را از برند ایندیگو تهیه نمائید.
این برند با تولید لباس هایی از جنس نخ پنبه از انواع پارچه های ترک، طرفداران زیادی دارد.

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۴. پوشک نوزاد

یک جزء جداناپذیر و مهم دیگر در خرید سیسمونی، پوشک بچه است. شما به این وسیله به مقدار زیادی نیاز دارید. البته پوشک ها سایز دارند اما تا مدتی می توانید از یک سایز پوشک استفاده کنید.
پوشک انتخابی شما برای نوزاد نیز باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد و از نظر بهداشتی کاملا مورد تایید سازمان بهداشت باشد.
این وسیله چون به طور مستقیم با بدن نوزاد شما در ارتباط است باید فاقد هرگونه موارد مضر شیمیایی بوده و کاملا از جنس پنبه با قدرت جذب بالایی تشکیل شده باشد. جنس پوشک برای جذب ادرار و مدفوع و همچنین جلوگیری از حساسیت پای نوزاد بسیار مهم است.
سایزبندی پوشک ها بر اساس سن و وزن نوزادان صورت می گیرد، یعنی برای نوزادان تازه متولد در حدود وزنی ۲ تا ۵ کیلو باید حتما پوشک سایز ۱ را تهیه نمائید.
اگر پوشک برای کودکتان خیلی کوچک باشد، محتویات آن خارج می شود و یا به اصطلاحی دیگر نم پس می دهد.
چون مواد جاذب داخل پوشک برای جذب آن میزان از رطوبت کافی نیست.
توجه داشته باشید که اگر وزن کودک شما به انتهای محدوده وزنی سایزی که استفاده می کنید رسید، وقت آن رسیده که سایز بزرگتری از پوشک فعلی را تهیه کنید. 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۵. شوینده لباس نوزاد

مهم ترین وسیله ای که بیشتر والدین در طول مدت خرید سیسمونی نوزاد به آن توجه چندانی نشان نمی دهند، مایع شوینده لباس نوزاد است. لباس نوزاد را معمولا با هر شوینده ای نباید شست. چرا که تن نوزاد لطیف است و پوست او سریع دچار حساسیت می شود. به همین خاطر خرید شوینده لباس کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. از طرفی این مدل شوینده ها بافت لباس را حفظ می کنند و از تخریب آن جلوگیری خواهند کرد. در این صورت طول عمر پوشاک نوزاد بیشتر خواهد شد.
شوینده هایی که صرفا مخصوص نوزادان تولید می شوند دارای PH متناسب با پوست کودک شما هستند.

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۶. وسایل حمام نوزاد

زیباترین و جذاب ترین بخشی که برای خرید سیسمونی وجود دارد، خرید وسایل حمام و وسایل شستشو بدن نوزاد است. وسایل حمام نوزاد شامل حوله، لیف، وان، وسایل شستشو، اسباب بازی های حمام، آسانشور و... هستند. از آن جایی که شما باید نوزاد را در هفته چندین بار حمام برید و این وسایل تا سن 7 سالگی آن ها هم مورد استفاده قرار می گیرد، باید بهترین جنس را انتخاب کنید جنسی که رنگ جذاب داشته و کودک را به حمام جذب کند.

انتخاب این وسایل از یک برند مطرح کاملا کار معقولانه است اما اگر بخواهید هر کدام از وسایل را از یک برند جدا انتخاب و تهیه کنید خرید سختی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که انتخاب وسایل با کیفیت، بادوام و بی خطر می تواند یک حمام عالی را برای کودکتان و آسانی انجام این کار را برای شما به ارمغان بیاورد. 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۷. صندلی غذای کودک

صندلی غذای کودک یکی دیگر از وسایلی است که به مرور زمان متوجه اهمیت آن می شوید. شاید تا قبل از شش ماهگی کودک این وسیله مورد استفاده قرار نگیرد. اما بعد از شش ماهگی که کودک شما توانایی حفظ تعادل خود را به تنهایی به دست می آورد، می تواند یکی از پرکاربردترین وسایل برای غذا دادن و آرام نگه داشتن کودک باشد. با این صندلی شما به کودک خود آموزش خواهید داد که به شیوه صحیح غذا بخورد و اطراف خود را کثیف نکند. از این صندلی در بازه سنی یک تا سه سالگی بیشتر استفاده می شود. خرید یک جنس مرغوب می تواند کمک کند طول عمر بیشتری داشته و از کارآیی آن راضی باشید. 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

۸. اسباب بازی نوزاد

آخرین بخش از سیسمونی نوزاد که واجب و ضروری است، اسباب بازی ها هستند. بخشی جذاب و دست داشتنی که هم نوزاد لذت می برند و هم بزرگ ترها! کارایی اسباب بازی نوزادی باید به گونه ای باشد که مهارت های ابتدائی کودک شما را تقویت کند. برای نوزاد خرید اسباب بازی ها نرم و بدون خطر مانند توپ های پولیشی، اسباب بازی های موزیکالی، انواع جغجغه و...  گزینه ای مناسب برای رده سنی بدو تولد تا 1 سالگی باشند. فروشگاه امیر سیسمونی متنوع ترین اسباب بازی ها را در دل خود قرار داده تا انتخاب برای والدین راحت و بدون دردسر باشد. 

8 وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.