۲۴۰۰۸۱
۴۵۶
۴۵۶

برای لاغر شدن کی ورزش کنیم، قبل از غذا یا بعد از غذا؟

اگر شما هم به فکر ورزش کردن هستید یا یک ورزشکار هستید، یکی از دغدغه های شما این خواهد بود که کی ورزش کنیم؟ قبل از ورزش کردن، غذا بخوریم یا بعد از آن؟ آیا می توان با شکم خالی ورزش و عوارضی به همراه ندارد؟ 

برای لاغر شدن کی ورزش کنیم، قبل از غذا یا بعد از غذا؟

کی ورزش کنیم، قبل از غذا یا بعد از غذا؟

اگر شما هم به فکر ورزش کردن هستید یا یک ورزشکار هستید، یکی از دغدغه های شما این خواهد بود که کی ورزش کنیم؟ قبل از ورزش کردن، غذا بخوریم یا بعد از آن؟ آیا می توان با شکم خالی ورزش و عوارضی به همراه ندارد؟ طبق تحقیقاتی که انجام سده است، ورزش کردن در هنگام صبح و بدون غذا یا با شکم خالی، باعث چربی سوزی و کالری سوزی بیشتر می شود.

برای لاغر شدن کی ورزش کنیم، قبل از غذا یا بعد از غذا؟

به همین دلیل راحت تر می توانید وزن کم کنید. با این حال ممکن است اگر مراقب نباشید بعد از مدتی دچار افت انرژی شوید. از ان جایی که فعالیت زیاد با شکم خالی کمک می کند که بدن چربی های اضافی را برای بالا بردن انرژی بسوزاند، باعث کاهش وزن شده و معمولا کاهش سایز را به همراه خواهد داشت.

برای لاغر شدن کی ورزش کنیم، قبل از غذا یا بعد از غذا؟

در هنگام صبحگاهی و با شکم خالی، بدن هیچ ماده ای در دسترس ندارد تا آن ها را بسوزاند و انرژی تولید کند. به همین دلیل از مواد معذی یا چربی‌های دخیره شده استفاده می کند تا بتواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین نماید. در این حالت بدن می تواند هورمون رشد را به مقدار بیشتری تولید کرده و باعث بهبود وزن شود. وقتی سطح انسولین‌ پایین نگه داشته می شود، چربی بیشتری سوزانده می شود.

برای لاغر شدن کی ورزش کنیم، قبل از غذا یا بعد از غذا؟

اما به طور کلی به ورزشکاران توصیه می شود، بعد از انجام تمرینات ورزشی، خوراکی‌ های مقوی مصرف کنید تا دچار افت قند خون شدید یا فشار خون نشوید. توصیه می شود افرادی که بیماری زمینه ای از جمله قند خون یا فشار خون دارند، برای ورزش کردن بدون مصرف صبحانه با پزشک خود مشورت کنند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.