۲۳۹۸۸۳
۳۷
۳۷

۴ راهکار طلایی برای تبدیل شوهر رفیق باز به مرد زندگی!

وای بر روزی که خانمی بخواهد با نامزد یا شوهر رفیق باز خود زندگی کند! خانم هایی که همسرشان رفیق باز افراطی است، حتما پیامدهای منفی و مخربی را تجربه کرده اند. 

4 راهکار طلایی برای تبدیل شوهر رفیق باز به مرد زندگی!

۴ راهکار طلایی برای تبدیل شوهر رفیق باز به مرد زندگی!

وای بر روزی که خانمی بخواهد با نامزد یا شوهر رفیق باز خود زندگی کند! خانم هایی که همسرشان رفیق باز افراطی است، حتما پیامدهای منفی و مخربی را تجربه کرده اند. این همسرتان با رفیقشان رفت و آمد و احوال پرسی داشته باشد بد نیست. اما دقت کنید که در این رفت و آمدها حد اعتدال رعایت شود. هیچ خانمی راضی نیست که شوهرش مدام و بیشتر از خود همسرش با رفیقانش رفت و آمد و مراوده داشته باشد. در این حالت یک زندگی متاهلی از حالت تعادل خارج خواهد شد. در ادامه شما را با 4 تکنیکی که کمک می کند تا رفیق باز بودن همسرتان را کنترل کنید، آشنا خواهیم کرد. 

4 راهکار طلایی برای تبدیل شوهر رفیق باز به مرد زندگی!

۱. گفتگو کردن در مورد احساسات

اول از همه بهتر است که در یک موقعیت مناسب و با لحن و گفتاری بهتر، شروع به بیان کردن احساسات خود کنید. شما باید همسرتان را آگاه کنید که رفیق بلزی زیاد می تواند بر روی جنبه های زندگی مشترک شما تاثیر بگذارد. او می تواند با رفیقانش رفت و آمد داشته باشد اما نه تا به این حد زیاد. بلکه بهتر است متوجه شود که شما از رفت و آمد زیاد او با دوستانش ناراحت و نگران هستید. گاهی اوقات مردان به دلیل خوشگذرانی از توجه کردن به این نکته غافل می شوند و نیاز به یادآوری دارند. 

4 راهکار طلایی برای تبدیل شوهر رفیق باز به مرد زندگی!

۲. بازآفرینی لذت های او با دوستانش

سعی کنید ببینید همسرتان به چه دلیلی با دوستانش رفت و آمد می کند؟ تفریحات و سرگرمی های او چیست؟ آیا شما هم می توانید او را در این سرگرمی ها همراهی کنید؟ به عنوان مثال شاید همسر شما علاقه مند به پیاده روی یا دویدن در فضای باز باشد و این کار را با دوستانش لذت بخش می داند. شما هم می توانید همین برنامه پیاده روی و رفتن به طبیعت را با او هماهنگ کنید و لذت این لحظات را با هم بچشید. 

4 راهکار طلایی برای تبدیل شوهر رفیق باز به مرد زندگی!

۳. چیدن برنامه تفریحی

همان طور که در مورد دوم گفته شد، سعی کنید علایق همسرتان را بازیابی کنید. حتی می توانید از او بپرسید که چه چیزی دوست دارد و دوست دارد کجاها به تفریح برود. البته این که خودتان را علاقه مند به همراهی با او بدانید خیلی تاثیرگذار است. بعد برنامه تفریحی برای بیرون رفتن را بچینید. حتی می توانید یک الی دو بار او را بیرون مهمان کرده و سورپرایزش کنید. اینطوری راغب تر هم خواهد شد. 

4 راهکار طلایی برای تبدیل شوهر رفیق باز به مرد زندگی!

۴. مراجعه به مشاور و روانشناس

یکی دیگر از نکات مهمی که برای تعادل زندگی اهمیت دارد و مهم است، مراجعه به روانشناس و کمک گرفتن از او است. گاهی اوقات رفتار شوهر آنقدر افراطی است که شما بدون تکنیک آگاهانه نمی توانید ان را کنترل کنید. کمک گرفتن از یک روانشناس این شانس را به شما می دهد تا بتوانید راحت با همسرتان ارتباط بگیرید و دوباره لذت های زندگی مشترک را پیدا کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.