۲۳۹۶۶۲
۱۷
۱۷

مجردها زندگی بهتری دارند و شادند یا متاهل ها؟!

مجردها فکر می کنند که افرادی که ازدواج کرده اند یا زندگی متاهلی دارند شاد و سرزنده اند. از طرفی هم افرادی که متاهل هستند تصور می کنند که افراد مجرد همش در حال عشق و حال هستند و زندگی بهتری نسبت به متاهل ها دارند.

مجردها زندگی بهتری دارند و شادند یا متاهل ها؟!

مجردها زندگی بهتری دارند و شادند یا متاهل ها؟!

مجردها فکر می کنند که افرادی که ازدواج کرده اند یا زندگی متاهلی دارند شاد و سرزنده اند. از طرفی هم افرادی که متاهل هستند تصور می کنند که افراد مجرد همش در حال عشق و حال هستند و زندگی بهتری نسبت به متاهل ها دارند. به طور کلی هر فردی که از زندگی خود رضایت بیشتری داشته باشد، کیفیت زندگی او بهتر بوده و احساس شادی بیشتری هم دارد. درست است که ازدواج کردن می تواند هیجان و شور و اشتیاق زندگی را بالا ببرد، اما باید با یک انتخاب درست و آگاهی بالا انجام شود. 

مجردها زندگی بهتری دارند و شادند یا متاهل ها؟!

مجرد بودن بهتر است یا متاهل شدن؟

همان طور که گفته شد متاهل شدن می تواند باعث افزایش اید به زندگی، شاد بودن و پیدا کردن شور و اشتیاق شود. از طرفی برخی از متاهلین که انتخاب های درستی نداشته اند یا در زندگی زناشویی دچار تعرض هایی شده اند که نمی توانند آن ها را برطرف کنند، می تواند منجر به آسیب روحی و روانی شود. در این حالت اگر فرد بخواهد تصمیم اشتباهی بگیرد، بهتر است که مجرد بماند. 

از طرفی تا زمانی که شما مجرد هستید می توانید تمام تفریحات و لذت های خاص خود را داشته باشید. شاید آن ها را تکی و چند نفره با دوستان، آشنایان، یا حتی خانواده خود تجربه کنید. طبق نظرسنجی ها و تحقیقات به دست آمده، افرادی که متاهل هستند و با همسر خود سازش دارند، شاد تر بوده و زندگی را بهتر می دانند. 

مجردها زندگی بهتری دارند و شادند یا متاهل ها؟!

حمایت کردن در افراد مجرد و متاهل

معمولا مجردها فرد نزدیکی را ندارند که از نظر عاطفی و روانی بتوانند خوب آن ها را ساپورت کنند. به همین خاطر متاهلین توانایی حمایت شدن بیشتری نسبت به همسر خود دارند. به خصوص مردان که بیشتر از همه از سمت زن خود حمایت و ساپورت می شوند. مجردها ممکن است به علت تنهایی بیشتر، دچار تحریکات مربوط به تنش، افسردگی و اضطراب شوند.  

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.