۲۳۹۹۳۱
۵۱
۵۱

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی

هایلایت های تیره و روشن زیادی برای موهای مشکی وجود داره که میتونه باعث بشه ظاهرتون فوق العاده بشه، از هایلایت های آبی و بنفش گرفته تا هایلایت های طوسی و عسلی. در ادامه چند نمونه از محبوب ترین هایلایت ها برای موهای مشکی را می توانید مشاهده کنید.

هایلایت های تیره و روشن زیادی برای موهای مشکی وجود داره که میتونه باعث بشه ظاهرتون فوق العاده بشه، از هایلایت های آبی و بنفش گرفته تا هایلایت های طوسی و عسلی. در اینجا چند نمونه از محبوب ترین هایلایت ها برای موهای مشکی آورده شده:

هایلایت بلوند روی موهای مشکی

هایلایت بلوند: این یک انتخاب کلاسیکه که همیشه شیکه. هایلایت بلوند میتونه به موهای مشکی شما عمق و بعد بده و ظاهری روشن تر و آفتابی تر به شما بده.

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی

هایلایت قهوه ای روشن روی موهای مشکی

هایلایت قهوه ای روشن

این یه گزینه عالی برای کساییه که میخوان هایلایتی ظریف تر داشته باشن. هایلایت قهوه ای روشن میتونه به موهای مشکی شما گرما و بُعد بده و در عین حال ظاهری طبیعی داشته باشه.

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی

هایلایت قرمز روی موهای مشکی

هایلایت قرمز:

هایلایت قرمز میتونه به موهای مشکی شما یه رنگ جسورانه و پر جنب و جوش بده. این رنگ برای کسایی که میخوان از بین جمعیت متمایز بشن عالیه.

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی

هایلایت بنفش روی موهای مشکی

هایلایت بنفش

هایلایت بنفش یه رنگ سرگرم کننده و الهام بخشه که میتونه به موهای مشکی شما یه رنگ منحصر به فرد بده. این رنگ برای کسایی که میخوان استایلی غیرمعمول داشته باشن عالیه.

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی

هایلایت آبی روی موهای مشکی

هایلایت آبی

هایلایت آبی یه رنگ جسورانه و شیکه که میتونه به موهای مشکی شما یه رنگ خاص و منحصر به فرد بده. این رنگ برای کسایی که میخوان استایلی جسورانه داشته باشن عالیه.

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی

هایلایت طوسی روی موهای مشکی

هایلایت طوسی

هایلایت طوسی یه رنگ شیک و امروزیه که میتونه به موهای مشکی شما یه رنگ دودی و براق بده. این رنگ برای کسایی که میخوان هایلایتی ظریف و شیک داشته باشن عالیه.

بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکی

در نهایت، بهترین رنگ هایلایت برای موهای شما به ترجیحات شخصی و رنگ پوستتون بستگی داره. اگر مطمئن نیستید چه رنگی رو انتخاب کنید، همیشه میتونید با یک آرایشگر مشورت کنید تا به شما در انتخاب رنگ مناسب برای موهاتون کمک کنه.

در اینجا چند نکته اضافی برای انتخاب هایلایت برای موهای مشکی وجود داره:

  • به رنگ پوستتون فکر کنید: اگر پوست روشنی دارید، هایلایت های روشن تر مثل بلوند یا بنفش ممکنه به شما بیشتر بیاد. اگر پوست تیره تری دارید، هایلایت های تیره تر مثل قهوه ای یا قرمز ممکنه به شما بیشتر بیاد.

  • به رنگ چشماتون فکر کنید: اگر چشمان روشنی دارید، هایلایت های تیره تر ممکنه باعث بشه چشمتون بیشتر به نظر بیاد. اگر چشمان تیره تری دارید، هایلایت های روشن تر ممکنه باعث بشه چشمتون بیشتر به نظر بیاد.
  • به استایلتون فکر کنید: اگر استایل جسورانه ای دارید، میتونید هایلایت های جسورانه تری مثل قرمز یا آبی رو انتخاب کنید. اگر استایل محافظه کارانه تری دارید، میتونید هایلایت های ظریف تری مثل قهوه ای روشن یا هایلایت طوسی رو انتخاب کنید.
  • به سلامت موهاتون فکر کنید: اگر موهای نازکی دارید، ممکنه بخواید از هایلایت های ظریف تری استفاده کنید تا از آسیب دیدن موهاتون جلوگیری کنید. اگر موهای ضخیمی دارید، میتونید از هایلایت های ضخیم تری استفاده کنید.
امیدوارم این به شما در انتخاب بهترین هایلایت های تیره و روشن برای موهای مشکیتون کمک کنه!
 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.